2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Edwin Van Noord
    Edwin Van Noord
    Sleutelbeheerder

Bericht van Anasha

Sinds ruim twee en een half jaar ben ik actief als verbinder voor ondernemers. Middels allerlei events sta ik aan de voet van vele samenwerkingen, kennisoverdracht en ongelooflijk veel opdrachten voor de ondernemers om mij heen. Ik doe dit met veel plezier en passie.
    Het is voor mij uitdagend om daar steeds een stapje verder in te gaan, te ontdekken waar mijn grens ligt en deze een stukje op te rekken.

Mijn uitdaging voor deze periode:

Ik zoek 100 bedrijven die zichzelf aan mij willen verbinden, hun kennis willen delen met de groep. Elkaar willen ondersteunen vanuit hun professie. Vooral zie ik het voor mij dat deze ondernemers en ondernemende mensen elkaar en elkaars business leren kennen. We werken samen toe naar een groot event, de businessfair later dit jaar. In aanloop daarnaartoe vinden er verschillende events plaats waar wij elkaar kunnen ontmoeten.

Als verbinder ga ik in deze periode relevante connecties leggen op basis van de gegevens die ik verzamel en de gesprekken die ik met jullie voer. Jullie worden hier allemaal wijzer van!

• Dit onderwerp is gewijzigd 6 maanden, 3 weken geleden door Edwin Van Noord Edwin Van Noord.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 6 maanden, 3 weken geleden door Edwin Van Noord Edwin Van Noord.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 6 maanden, 1 week geleden door Edwin Van Noord Edwin Van Noord.
    Edwin Van Noord
    Edwin Van Noord
    Sleutelbeheerder

Ik doe mee

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.