HELP! Een klant…


Wat is de relatie tussen de Japanse gastvrijheidscultuur en de enige juíste manier om jouw klant te benaderen?

Over dit evenement

Een interactieve zoektocht naar het gevoel van jouw klant. Stel tijdens deze kennissessie vast wat je daarmee kunt, wat wil de klant en wat móet jij nu wel of juíst niet doen..

Hans Klippel is bijna 20 jaar sales- en aftersales trainer. Tijdens zijn loopbaan als commercieel trainer bij onder andere enkele Japanse automerken heeft hij de kans gekregen en aangepakt om de kennis en de vaardigheden van de Japanse gastvrijheidscultuur eigen te maken. Zijn salestrainingen zijn een samensmelting van de eigenschappen hiervan en alles wat wij in onze westerse cultuur belangrijk vinden in hospitality & klantcontact. Na zijn training ben je in staat om de klant op de juiste manier te benaderen.

Ga middels zijn kennis van: “Help! Een klant..” naar: “(ik) Hélp een klant!”

Kleine waarschuwing vooraf: Wanneer je Hans hebt gehoord wil je direct met je vaardigheden aan de slag….

Tijdens deze sessie worden foto’s genomen voor promotionele doeleinden, wanneer jij niet gefotografeerd wilt worden gelieve dit bij binnenkomst kenbaar te maken bij de organisatie.

De kennissessie wordt afgesloten met een kleine borrel, consumpties tijdens de borrel zijn voor eigen rekening, graag cash betalen

Datum/Tijd
Datum(s) - 23/05/2019
14:00 - 17:00

Wie komt er:

Locatie
FRAME21

Categorieën